You gotta love nature.

Jomenvisst bloggar jag brrraaaa!
Nej.
Jag ska skärpa mig. När jag känner för det.

Iallafall så tycker jag att det är meningslöst att blogga när jag ändå inte är motiverad eller har något att skriva om. Då det bara blir ett ”jag-vet-inte-vad-jag-ska-skriva-om-men-jag-skriver-för-att-jag-måste”-inlägg.
Så då är det la lika intressant för er att inte läsa ett inlägg alls än att läsa ett sådant.

Idag är det måndag, vilket innebär skola! Jag mår bättre än vad jag gjorde iförrgår, men mår fortfarande inte helt 100 tror jag. Är för trött för att faktiskt känna efter. Men idag ska jag gå till skolsköterskan och möjligen vidare till en doktor beroende på vad vi kommer fram till och så.

Efter skolan ska jag direkt vidare till Karlstad och kolla in brorsans nya lägenhet! Och förmodligen ”shoppa” lite grejer los padres också. Till hans lägenhet alltså. Ska bli spännande och se vart han befinner sig om dagarna nu för tiden! Vilket troligen inte ens är i lägenheten, heh.

Avslutar inlägget med en gammal charmig bild på mig som jag åh så gärna ville visa världen innan jag drar till skolan! Den har allt att göra med detta inlägg också. Liksom sammanfattar det hela.


Skåda hur flickan blir en med naturen! Åh så vackert! *Fäller en tår*

2 thoughts on “You gotta love nature.

Kommentera

