Fullproppad vecka.

Som jag säkert nämnt tidigare så har sjukt massa megamycket plugg jag måste hantera denna veckan, så har inte tid till att blogga, tyvärr :c Slänger iaf in ett inlägg!

På engelskan skulle vi ju lämna in bokrecensionen och diskutera böckerna. Vi hade dubbeltimme men jag skulle till läkaren vid nio, så missade halva lektion. ÅH VAD SYND tyckte jag då. Eller inte. Pluggade lite samhällskunskap, till provet imorn, innan samhällslektionen och sen var det lunch. Pasta och skinksås! Det är mat som faktiskt går att äta i min skola.

Efter lunchen drog Leo, David, Hampus och jag ner till först Jysk och planerade en fight hoppandes i sängarna med långa svärd-liknande föremål medan Hampus köpte sig en plattång, och sen ner till Ica för att köpa fika! Sen hade vi 3 timmar form där vi fortsatte med våra fruktskulpturer och började greja lite med glas! Det är både spännande och kul. Såhär ser det ut på våra bild/form/foto-timmar:

Den understa bilden här ser extremt weirdo ut när man tänker sig att Leos ben är Davids ben och tvärt om…

Leo noppar ögonbrynen på en liten man med en gigantisk pincett medan David sitter bredvid med en hammare i näven och kollar så att Leo gör rätt. 
Nerrå. Leo gör en gubbe av krossat glas i svart och vitt, och då behövde han en pincett för att göra det så noggrant som möjligt och detta var den minsta vi hittade. David har sin hammare för att han har tråkigt. Det är fortfarande ett mysterium varför Leo har skydds-/skidglasögon på huvudet.

 

Kommentera

