Arvika Mârten 2012

Igår var jag i stan från 08.00 till ungefär 00.30. Ni kan ju gissa om jag var trött när jag kom hem. Det är ju Arvika Mârten nu och det är ju perfekta tillfället till att hänga med ett gäng polare som man annars inte kan umgås med så ofta!

Efter skolan drog jag och Leo till musikskolan och spelade Halo och pluggade lite. Väldigt lite. Och sen drog vi till pizzan och käkade…. pizza!! (NEHEJ!?) När vi äntligen hade fått pizzan och käkat klart var väl klockan runt sju, så då drog vi ner till tivolit. Där det inte fanns så jättemycket att göra än eftersom det för det mesta bara gick runt småbarn. Men träffade på Marcus, och senare Regina, Sofia, Kristoffer och Anders också, så vi hängde runt med dem! Sedan träffade vi på Henrik och Elin också, så då hängde vi med dem! När klockan blev runt elva började mer och mer roligt folk strömma in, och då gick vi runt och pratade med massa massa folk, och blev hälsade på av folk jag inte ens har en aning om vilka de var. Det var ju också trevligt! Blev iaf hämtad vid tolv-tiden. Både synd och härligt, eftersom det var svinkallt, men samtidigt var det ju då som det blev roligast.

Men idag ska jag in igen! Ska in på själva mârten en sväng sen tänkte jag, och sen åka in med Tobias på kvällen tror jag. Om det var så han också hade tänkt sig iaf.

Hade iaf superkul igår och hoppas på att det blir lika roligt idag! :)

Och juste: ”HEJ PÅ MÂRTEN” MAJA!!! Jag håller mitt löfte.

Kommentera

