Slut på mârten.

Och då var Avika Mârten över för min del. Åkte till Tobias runt två-tre nån gång igår och så drog vi in på själva marknaden. Fanns inte så sjukt mycket att göra så var där i typ en timme och åkte hem. Satt ute ett tag och gick sen in och la oss i soffan och kollade såklart på O.C! Sen runt tio-tiden drog vi in till stan igen och hängde runt lite här och där och träffade folk! Blev hämtad vid ett. Frös som attans och började bli en aning trött så det var ganska härligt att komma hem. Skulle jag åkt in idag också hade jag säkert frusit ihjäl. Förkyld lär jag ju bli iaf.

Idag var jag tänkt att bara plugga naturkunskap. Har nämligen prov på onsdag och har inte riktigt hunnit öva än. Annars tänker jag sätta mig vid tv:n ikväll och kolla på So you think you can dance. Ser fram emot det lite faktiskt. Då kan jag lägga undan boken.

Jag har ingen bild att lägga upp från mârten för jag tog inte ens enda. DET VAR DÅLIG STIL. Så bara för att inlägget inte ska se supertråkigt ut lägger jag in denna höstbilden :]

 

2 thoughts on “Slut på mârten.

Kommentera

