Getter är fascinerande varelser.

Det roar mig att getter ställer sig vart fan de vill. För några veckor sen var jag ju så fascinerad av ett antal getter i/på en buske. Idag stod det en på ett tak. Varför gör de så?

Iallafall så har dagen bortsett från det varit väldigt tråkig och inte värst spännande. Nästan på gränsen till så tråkig att jag inte har annat att blogga om än getter. Och kanske att jag glömde extra strumpor till efter idrotten så jag fick gå barfota i skorna. Det ligger på samma nödvändigt-att-veta-nivå.

Här har ni en video med bland annat en hyperaktiv get.

Tack och hej.

Kommentera

