Perspektiv och sånt.!.!-1.

Jag tänkte upplysa er om att det är kallt på morgonen nu för tiden. Ifall ni hade glömt det.
Det är frost och is och världen (iallfall Sverige) är täckt av glitter. Jomenvisst är det vackert. FRÅN FÖNSTRET. När jag går till bussen får jag tårar i ögonen som sedan fryser till is. Sen måste jag gå så med ögonen resten av morgonen för att det är så kallt. Det värsta är la att det bara är några minusgrader just nu. DET KOMMER BLI VÄRRE.

Jaja. Som nån snäll själ kanske har märkt så har jag inte bloggat de senaste dagarna. Det har allt med skolan att göra. Och att jag varit hos Tobias, heh. Nu är iaf proven över för tillfället! Det känns som jag klarade alla också så det är ju skönt!
Trots denna mini-bloggpausen så har jag inget intressant att skriva om. Lägger upp ett gäng härliga bilder från dagens bildteori istället, där vi skulle fota från massa olika perspektiv. (Grodperspektiv, fågelperspektiv, nåt triangelsgrejs osv.)

 Jag vet inte vad det var med dem och långfingret alltså. Jag ber om ursäkt från dem. Så här kan vi inte ha det.

2 thoughts on “Perspektiv och sånt.!.!-1.

Kommentera

