Ping pong

Idag har jag spenderat min dag på ett så oerhört roligt sätt. Gick upp tidigt och åkte in till stan vid nio. Skulle nämligen döma pingis. Hurra. Men men, det är jäkligt lättförtjänta pengar. Och pengar är aldrig fel att ha. Jag lyckades hålla mig vaken hela tiden! Ända till halv fem då vi äntligen var klara! (och efteråt också) Det förvånar mig verkligen.
Dömde iaf gubbar/äldre killar idag. De var inte precis dåliga om man säger så, och bollen flög fram och tillbaka i ultrafart. Har nackspärr nu. Godnatt.

2 thoughts on “Ping pong

Kommentera

