Pancookies

Vet ni vad! Vi hade bad på idrotten idag. Ganska tråkigt. Men det har ju byggts om i simhallen. Ny rutschkana och piratland osv. Testade såklart rutschkanan och FY VILKEN BESVIKELSE. Jag var tvungen att klättra ner.
Jag har gått förbi den ett antal gånger utanför och då är det alltid ungar som skriker. Samtidigt har jag lagt märke till hur lite den lutar, så jag kom fram till att det måste vara en mänsklig köttkvarn. Det visade sig då idag att det inte var det. Vilket kanske var bra eftersom jag samlade mod till att åka den. Krypa ner i den*

Efter skolan stannade jag i stan eftersom jag skulle bli hämtad vid fem. Tänkte först sätta mig i soffan på musikskolan och dagdrömma/sova och drägla på kuddarna, men drog sedan ett spontant beslut och gick ut och gick i en timme istället!

När vi sedan kom hem skulle jag göra mat, så gjorde mig pannkakor!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Och ett ägg. Eftersom jag gjorde det innan mamma sa att det fanns pannkaksmet. Iallafall. Det såg ut som alienbajs, men gott var det.

Och juste. Jag klippte mig igår. I håret. (jajamen) Fast det syns inte så väl eftersom jag bara jämnade till det och klippte upp det lite! Plus att jag har mössa också vilket gör att det syns ännu bättre.

4 thoughts on “Pancookies

Kommentera

