Vi vill ha DIG…….. è-Ô

Idag är det tisdaaag! Det betyder att skoldagen är helt klart genomförbar utan att somna :’)
Började dagen med spanska, sen naturkunskap och sen bild och tre timmar foto i slutet! Tre timmar brukar va lite drygt med det vi höll på med nu är faktiskt ganska kul! Vi gjorde surrealistiska bilder som skulle bli en affisch till bildestet. Eller för att få fler att söka osv osv. REKLAM kallas det. Blev klar också! TITTAA!!!!!!

Så detta har jag grejat med i photoshop i massa timmar. Det är la ungefääär… 11 olika foton/bilder som jag satt ihop tror jag :) De flesta har jag tagit själv, men eftersom det är liiite svårt att ta kort på sig själv i den där vinkeln så bad jag nån annan göra det! Och Vissa smådetaljer har jag tagit från färdiga bilder! Här har ni förresten några bilder vi tog till denna uppgift! –> Lulululuulu! Klicka då.

(Vet att detta varken är en teckning eller målning, men la in den i denna kategorin ändå för ville ha mina ”arbete” på ett o samma ställe! :3)

2 thoughts on “Vi vill ha DIG…….. è-Ô

Kommentera

