Förvirrad och vilsen flicka.

Så det är idag jordens undergång är? Jorden kommer alltså spolas bort i allt regn som öser ner på marken. Hmm, hade faktiskt förväntat mig nåt mer spännande om jag ska vara ärlig. Jag hade förväntat mig värsta svarta-hål-effekt och allt. Vi skulle bli som spaghetti! DET vore ju värt att filma. Inte om vi regnar bort. Vem ska då bli intresserad av att se filmen?…

Jag har VARJE DAG i denna vecka trott att det är fredag. Det är en jobbig känsla. Iallafall på måndag, tisdag, onsdag, torsdag och lördag. Annars är det la helt okej. Vaknade 5.53 imorse och blev jättedepp över att jag skulle gå upp om sju minuter. Och det tog mig ett tag innan jag fattade att det var lördag idag! Kanske kommer jag leva kvar i fredagar resten av mitt liv. Vem vet.

Denna helgen ska jag iallafall måla och rita som ett fån, så mycket jag kan! Och kanske göra lite skolarbete emellan åt, så jag möjligtvis slipper göra det under lovet nästa vecka!
Hur ska ni spendera helgen? :D

Skulle det vara jordens undergång idag måste man iallafall se snygg ut sin sista dag.

Kommentera

