valörteckning – skräck

Idag blev vi totalt plågade på naturkunskapen. Vi blev tvingade ut i denna svinkalla istids-liknande temperaturen. Trodde att vi skulle ut imorn, så jag hade bara en tunn jacka med mig. Höll på att frysa ihjäl där ute. Det var hemskt!

Gjorde klart den här också. Fast den var typ klar igår redan egentligen. Anyways, här är resultatet! Skulle ju fota en skräckbild som vi sen skulle rita av!

Egentligen har jag massa detaljer kvar, och texten på tröjan, men jag ooorkar inte meeer. Blev så trött på denna teckningen så ville bara bli klar. Så bestämde mig för att den är det nu :’3 Taggtråden var rena helvetet ;_;

18 thoughts on “valörteckning – skräck

  1. Hu, en riktig skräckis! Den taggtråden är hämtad ute i gränstrakterna mot Norge och är en rest från andra världskriget, högsta kvalitet minsann! Den har vi använt till många olika saker under åren. Hoppas att ni har det bra, hälsa till dina klasskompisar från mig!

Kommentera

