Heldag in the HUGE Arvika.

Har just kommit hem från en lång dag i stan och ska nu duscha och äta SMÖRGÅSAR. Inte samtidigt dock. Bluehh.
Skoldagen har varit ganska härlig till skillnad mot andra onsdagar. Vi hade bara en och en halv timme naturkunskap istället för två, kulturhistorian gick ganska snabbt, på historian har vi eget arbete i två timmar, och spanskan är alltid helt okej!

Efter skolan drog jag med Hampus hem till hans lägenhet! Har ju dans vid klockan sju på kvällen så istället för att åka hem och besvära föräldrarna med att köra mig fram och tillbaka stannade jag i stan ist. Han gick iaf och la sig när vi kom hem till honom, så kollade på tv en stund. Skulle väcka honom ”om en timme”, men Josef hann hoppa på honom innan mig och tog över sängen. Hampus fixade pannkakor (har käkat det jättemycket den senaste tiden!! o-O), vi gick ner till tvättstugan och slängde hans kläder i tvätten, och chillade vid tvn resten av tiden medan Hampus diskade och dammsög, hihehihehihe.

Gick ner till katedralen, dansade gärnet och hade galet kul! Det gick riktigt bra idag också kände jag. Hängde med bra iaf, hur det såg ut vet jag inte riktigt för spegeln kan luras… Det  vet ni, tjejer… e.e
Jag gillar ju mest streetdance, men just nu håller vi på ganska mycket med jazz. Vilket är mer snurra runt, skutta fram och tillbaka och ha inlevelse. Vilket iofs också är jäkligt bra att kunna grunden till om man vill bli en bra dansare! :) Så jag kämpar på och det går bättre och bättre för varje gång!

Bildbrist..

Kommentera

