FRIGOLITKULOR ÖVERALLT!

Idag är det torsdag, vilket innebär att det bara är en skoldag kvar innan lovet!!!! Blir helt superglad bara av att tänka på det. Fast jag orkar inte röra en min så firar inombords istället. Är så hemskt trött ju. Ska skriva klart detta inlägg, gå och borsta tänderna, läsa lite spanska och sen gå och lägga mig! Så går tiden till lovet lite snabbare också.

Hade utvecklingssamtal efter skolan idag. Det gick som vanligt. Komma dit, gå igenom hur det går i skolan – bra, gå hem. HÄRLIGT trodde jag, att ha direkt efter skolan så jag slipper åka buss hem och så. Men neeejdå. Vi skulle handla efteråt. KRRSSCH, där sprack mina förhoppningar om att komma hem tidigare. Gick iaf med in i affärn, var där inne och frös som bara den, kommer ut och…

…BILTAKET ÄR FYLLT MED FRIGOLITKULOR?!!!???!!
Eller.. är det… SNÖ?

2 thoughts on “FRIGOLITKULOR ÖVERALLT!

Kommentera

