Titanic

Igårkväll började jag kolla på Titanic, men eftersom det blev sent kollade jag klart den idag istället!

AOFIHONIÄCAVAM VILKEN BRA FILM! Rena mästerverket. Hade aldrig sett den förr eftersom jag inte brukar bli intresserad av det som alla pratar så överdrivet om. Plus att man redan visste hur allt skulle sluta. Men trots allt detta bestämde jag mig för att kolla på den!
Tycker verkligen det är en sjukt bra film. Den har allt. Romantik, humor, dramatik, spänning och trovärdighet. Uppbyggnaden av filmen är så himla bra! Den är så himla välgjord. Skådespelarna är också riktigt duktiga och passar bra i sina roller. Jag blir ofta uttråkad när jag kollar på filmer och pausar dem hela tiden för att göra annat emellanåt, men denna filmen ville jag bara kolla rakt igenom. Kan va nån av de bästa filmerna jag har sett faktiskt!

Tänker inte skriva om handlingen eftersom alla nog redan vet det! :3

Kommentera

