G’bye sovmorgon.

Imorse rök min sovmorgon. Skulle till sjukhuset klockan NIO. Vad är det för tider. Då ska man ligga hemma och sova. Och nejdå, det var inget allvarligt jag var på sjukhuset för, skulle undersökas för den där yrseln jag hade för ett tag sen. De kom inte fram till nåt denna gången heller så ska snart tillbaka igen då de ska hälla kallt och varmt vatten i örat på mig. HURRA!

Hur som helst så har jag inte gjort så mycket under mitt lov än. Jag är en tråkig människa ibland. Har ritat en del iaf, och städat. Ikväll ska jag iväg och träna småttisar i pingis, och efter det ska jag bara chilla, kanske städa mer, och möjligen trycka igång en serie. Måste ta tag i läxorna också. Lärarna har satt typ tre prov ganska direkt efter lovet. VARFÖR!? Det betyder att jag måste plugga på lovet!!? Har man inte lov för att vila ut sig och ha roligt, och ladda upp nya krafter till skolan!? Neeejdå, vi elever fixar detta, skolarbete 24/7. Skolan från 08.00 – 15.20, läxor från 15.20 – 00.00 och när det väl är lov så tycker de att vi kan plugga på ett par prov. Well thank you, profesores.

Titta här vad jag har gjort:

SORTERAT PENNOR!

Kommentera

