Så kan det gå

Vaknade typ kvart i ett ”imorse”. Det är illa. Trodde att det var nåt fel på klockorna först. Tog igen gårdagens missade sovmorgon säger vi då. I alla fall skyndade jag mig in i duschen och gjorde mig frukost. Gjorde mig inte frukost i duschen dock.. Efteråt..

Planerna idag är att städa rummet och sortera grejs jag ska slänga osv, öva på några dans koreografier, plugga lite samhällskunskap och kulturhistoria, och rita/måla klart lite halvfärdiga grejer. Hade ju varit skönt att komma ut lite också, men det regnar juu… Hur som helst, nu när jag har skrivit det här har jag inget annat val än att göra det! PUNKT.

6 thoughts on “Så kan det gå

Kommentera

