Just another händelselös day

Denna skolveckan känns lite halvt meningslös. Eftersom det är detta på Ritz bland annat, och för att vi har massa eget arbete i några ämnen. Idag hade vi två timmar normal lektion i naturkunskap, och sen en timme eget arbete i kulturhistoria och två timmar eget i historia. Man fixar inte eget arbete i tre timmar! D:< Så på historian drog jag, David och Leo till Ritz och hängde runt i den tomma källaren/puben och dansade till scenmusiken.
Eller… David dansade lite halvt samtidigt som han smsade, Leo låg på baren och jag led fortfarande av värk i benen/skrattade åt Davids dans.

Efter det hade jag iaf bara spanska kvar. Drog till musikskolan med David efter och väntade där istortsett ända till dansen började. Vi gick till Ica också och skulle köpa oss en varsin kladdkaka (det är ju trots allt kladdkakans dag idag), men det fanns bara en kvar, så han fick ta den och så köpte jag mig KÔRV istället! Lite mer åt mat-hållet ändå.

Dansen gick ganska bra, trots träningsvärken. Var bara några övningar jag inte riktigt fixade va med på, men men! Själva koreografin gick ju bra! :D

Wiiiie!

Kommentera

