Dag på RITZ

Hej o hå, nu har min dator kraschat igen. Vilket innebar att jag blev ”tvungen” till att använda mig av netbooken istället. Så tänkte det skulle va lite mysigt att lägga mig i sängen med den på nattduksbordet.
Jag somnade.
Min säng har kapaciteten till att få mig att somna så fort jag lägger mig i den. Det är som om jag upplever morgonen och morgontröttheten, fast på kvällen!!
Så låg och sov i typ två timmar, vaknade, gick och käkade, och nu la jag mig i sängen igen……. Why did I do that…

Idag hade jag bara en timme engelska, och resten av skoldagen var jag på Ritz och hjälpte till på utställningen. Det innebar att stå där och kolla på alla nior som gick rakt igenom utställningssalen, utan att ens titta, vidare till scensalen. Spännande dag må jag säga. Kunde iaf åka med tidiga bussen hem :’)

Kommentera

