Min dag – hittills!

Satt och pluggade på samhällskunskapen i nån timme, men tröttnade och kände att jag ändå inte lärde mig något, så drog igång med några danser istället! Övade på några koreografier; två hiphop och en jazz :3  Det är bra att passa på när ingen är hemma för då kan jag spela musiken ashögt och hoppa så det dunkar utan att någon klagar över att köksskåpen ramlar ner :’) Dansar på mitt rum, alltså övervåningen, så det hörs gaaanska väl ner.. Städade rummet förut, eller aa, flyttade undan allt, så nu har jag jättestor yta att skutta runt pååå! :’DDD

Blev törstig och sugen på godis efter att jag dansat, så gick ner och kikade i skåpen. Då jag upptäckte att det fortfarande existerar frukt på denna jord också. Har seriöst inte käkat frukt på megalänge. Så var nyttig och tog mig ett äpple. Och läsk till det, eheh.. :’>

2 thoughts on “Min dag – hittills!

Kommentera

