COME AT ME BRO!

Var megabamsetrött i bussen imorse så somnade jättegölligt. Sen när jag vaknade var det enda jag såg: insidan bussen. Resten var det bara vitt!?!! Tjock jäkla dimma gömmer världen va! Tänk om det hade blivit som i filmen ”The Mist”. Det hade ju varit tragiskt, men spännande.

Det känns för övrigt som om denna dagen har gått ovanligt fort… Troligen för att jag knappt hade ”riktiga” lektioner.. Började med en timme spanska, sen på naturkunskapen satt vi och ritade ekosystem med tvåhundra år gamla kritor, efter det hade vi bild, så målade vidare på min tavla, och efter lunchen hade vi egentligen tre timmar foto men det blev ändrat till bildteori istället. Så satt och blandade färger. Åh så roligt.

Såhär roade vi oss på våran rast.De sprang seriöst runt såhär i skolan och slogs. Medans jag och David körde samma  fight fast med handskar.. :’) Som tur var var korridorerna ganska tomma, så folket inte skräms bort från denna skola.

men… NEEJ..!!! ;_;

AW YEAH! Tejp is tha shit!

Kommentera

