Spana in min MAT!

Idag blev det en lång dag i stan igen. Dansen börjar 18.50 så brukar hänga på musikskolan tills dess. Glömde ju såklart att köpa smörgåsar i kafeterian innan den stängde, så hade helt enkelt inget annat val än att dra hela långa (säkert 300 meter) och kalla vägen till ICA och köpa nåt att käka där.

Stod vid de ”nybakade” frallorna och liknande och hade precis bestämt mig för att ta en baguette, då någon kommer och hakar krokben i knävecket på mig. Jag som lyssnade på musik hörde ju inte när nån smög upp bakom mig så blev helt förskräckt när jag höll på att fällas. Tog ett tag innan jag fattade vem det var också. ÅSA  DIN JÄVEL.
Hon ”tvingade” mig att plocka ihop en sallad från salladsbaren istället, och lydig som jag var så gjorde jag det.

DEN VAR GOD.

Sen när jag skulle skära en gurka förvandlades min gaffel till en kanin med avlång kropp och jag blev ledsen i ögat.

3 thoughts on “Spana in min MAT!

Kommentera

