CUTE OVERLOAD.

Just nu sitter jag seriöst och kollar på en livestream med katter. Fyra små fett söta kattungar och en stor mamma som lägger sig framför kameran hela tiden. Jo men visst är det roande! :’)

Har tyvärr inte haft så mycket tid till att blogga för har haft sjukt mycket att göra med skolan. Idag hade jag två prov, där ena till och med var uppdelat i två delar. Så två och ett halvt prov kan man säga. Och ett antal glosor i spanska också, så jag är jäkligt glad över att denna skoldag är förbi och att det är helg så jag kan lugna ner mig lite. Och förbereda två muntliga presentationer tills på onsdag.. Yääy….

Det hände inte värst mycket igår ändå, så det är inget jag behöver ta ikapp direkt. Tog dock en del bilder på fotolektionen som jag lägger upp sen! :)
Här får ni en sneakpeek!

Kommentera

