Flitig tjej.

Nu har jag varit jätteflitig och lagt in i stort sett alla bilder på mig och min stil (som fanns på bloggen) i kategorin ”Stil & Utseende”. Inte för att det är många eller så, men tycker det är skoj att ha lite ordning på bilder och så :D
Det var spännande att kolla igenom HELA bloggen och läsa lite gamla inlägg :’D Massa bilder från Spanien bland annat.. VILL. VERKLIGEN. DIT. NU.
Detta med kategori grejerna får jag dock ett anfall på för jag hittar inte vart man kan ändra eller ta bort en kategori!?!!!!?! Om någon vet, så lys upp min dag och berätta hur man gör, tack :’c

.
Igårkväll hade vi besök hemma till typ 2 på natten, men trots det orkade jag ta mig upp ur sängen vid halv elva imorse.
Har kämpat med en av de två redovisningarna idag. Lyssnat på barockmusik, som gör mig totalt nervös, och försökt komma på vad det är för instrument samt förklara låten med musikord………….. Yäy.

Nu ska jag öva på några danskoreografier och seeeeeeeeen… vet jag inte vad jag tänker hitta på. KOLLA PÅ SO YOU THINK YOU CAN DANCE, förresten.

Kommentera

