Dagens problem.

Vatten är plågsamt på alla sätt och vis på morgonen. Sticks som inni h- i ögonen, och det smakar ju åsnetår också. Därför undviker jag vatten på morgonen – smart lösning. Gillar inte att duscha på morgonen för då får man vatten i både mun och ögonen ;_;

Slutade redan 12.10 idag. Tänkte jag skulle va duktig och göra lite skolarbete, men kom inte igång förrän typ tjugo minuter innan min buss gick. Satt och härjade istället. David höll på att dra av mig mössan flera gånger, och tro mig när jag säger att jag blir aggressiv då. Så en av gångerna bet han av mig mössan och av ren reflex slog jag till honom i facet. Förlåt, men du får faktiskt skylla dig själv! NOBODY MESSES WITH MY WOOLY HAT.

Och en till sak: herrejöstanesojapgomapofhjsatan vad förbaskat lerigt och äckligt det är ute. Vill bara slå vädret. Och leran. Hårt.

Känner mig såhär nu:

4 thoughts on “Dagens problem.

Kommentera

