Cool stories, bros.

Vetni? Min dag har varit ganska okej. Bortsett från att jag inte hade möjligheten att ta med min säng på bussen till skolan. Busschauffören tillät tyvärr inte det.
Somnade iaf assnabbt på bussen, trots denna sorgliga händelse. Tror nästan jag gick på bussen i sömnen. Vaknade nån gång precis innan vi var framme och då får man den där lilla lilla hjärtattacken när man inte har den blekaste om vart man är och är helt säker på att man har missat att gå av där man ska gå av. Men på något sätt vaknar jag alltid i tid.

Cool story bro, gonna tell my granchildren one day, tänker ni nu. 

Jag har minsann fler coola stories, bros.
Överlevde massa idag. Värsta ultimate survival. Titta bara:
* Två redovisningar
* Skolmaten
* Spanska-förhör 

* Två timmar naturkunskap
* Väntetiden mellan skolan och dansen
* DANSEN
* och en massa annat, som är så spännande att jag inte tänker skriva det.

Satt och ritade i typ två-tre timmar innan dansen. Härligt på ett sätt! Avkopplande! Tror, och hoppas, att teckningen blir ganska bra!
Sen själva dansen.. AWESOME. Det var tyvärr sista riktiga lektionen idag.. För denna kursen alltså. Nästa gång är det ”julmys” då alla dansare från de olika grupperna ska umgås och dansa upp våra koreografier för varann. Ska bli spännande!
Haha, jag kände att jag blev en aning okoncentrerad ett tag på dansen idag också… Jonathan alltså. Rolig snubbe. :’)

Titta vem jag träffade idag ocksåÅÅåÅå!!!

AGNEEES! Var megabamselängesen sist! Saknar dig i klassen juuuuuûû. ♥

Kommentera

