JETERÅLIG DAG.


Idag har jag och mamma städat och sorterat massa grejer och packat in det i lådor. Jag försökte iaf. Jag är en sån som måste leka/kolla/läsa med allt som jag hittar.
TITTA VILKET FINT TORN. —–>

Nu är det asmycket grejer överallt. Har ingen koll på vad som är vad längre. Vill bara springa iväg och fånga fjärilar. Blir sinnessjuk av alla grejer. Floppfloppflopp.

Hittade massa intressanta och ointressanta prylar. Blir både glad och ledsen på samma gång..

.
  .
SÅ HÄR KAN DET OCKSÅ GÅ. JA DET KAN DET. 
En annan grej. Ni anar inte vad härligt det är att stoppa in allt hår i mössan :’> Skulle jag inte se så flintskallig/maskulin ut skulle jag absolut gå så till skolan! :’D
Skulle aldrig behöva tvätta håret ju :’)))))))

Kommentera

