That’s how she rolls

En kvinna (mamma ville inte att jag skulle skriva att det var hon, så lyder väl dårå) skulle rulla ihop en luftmadrass förut:

Jag vet inte vad hennes plan var, men det såg ut som om hon tänkte göra en sushi av sig själv. Detta roade mig extremt så jag satt och tittade på och skrattade så jag grät. Speciellt med tanke på att det var hål i madrassen och att det var därför som all luft aldrig åkte ur riktigt, så den fick inte plats i påsen. En halvtimmes kämpande i onödan </3

Kommentera

