HEJ OCH HÅ, ”BRA DAG”.

Uppdaterar lite dåligt, jag vet. Men har inte riktigt haft lust till att skriva något. Tänkte iaf slänga in ett inlägg nu, natten till onsdag, för är borta typ hela dagen imorn. Först skolan som vanligt, och sen har jag dans i två timmar! Det är julmys med de andra dansgrupperna, så då ska vi dansa två koreografier som vi har jobbat med under träningarna! :) Det känns lite läskigt och spännande att dansa inför ”massa” folk, men samtidigt väldigt roligt! Ska bli kul att se vad de andra har gjort också :)

Idag kändes lite som fredag den 13e för mig. Typ allt var emot mig.
*Först vädret när jag skulle gå till bussen…. Slaskigt, blött, kallt, snö/regn som blåste i ansikte osvosv.
*Sen på bussen fick jag ett sånt där jobbigt säte som åker bakåt när man lutar sig mot det, och jag kände inte för att flytta på mig, så fick helt enkelt stå ut.
*Sen hade jag spanska och skulle framföra nån slags pjäsliknande grej, eller egentligen bara repliker, som stod på svenska på ett papper och vi skulle framföra det på spanska inför klassen. Tappade mig vid typ första ordet så då blir allt bara virrvarr, har varit med om det förr.
*SEN, på allt det där så slutade mitt headset att fungera helt och hållet, så nu har jag inget headset.
*Och på pingisen idag blev jag bokstavligen attackerad av de två yngsta tjejerna. De söta prinsessorna förvandlades till monster idag och gav mig massa ”straff” för att jag inte lät dem spela blåspingis just för stunden. Blev nästan lite rädd.

YAY THIS WONDERFUL DAY. *applåderar snabbt som tusan*

Lägger in en bild på mig. Eller ”Flickan med pärlörhänget” menar jag. Eller.. Vänta nu….. 
Fotouppgift: sätt in ditt ansikte på en känd målning/konstnär/vadmannukändeför.

Kommentera

