Denna plågsamma kyla..

Jag ska gå i ide. Med mina björnkompisar. Sen vakna när sommaren är tillbaks. FÖRBASKAT vad kallt det är ute nu. Det står -17 grader på termometern, men jag tror den ljuger med ungefär 19 grader. Känns då mer som 36 minusgrader. På väg hem från bussen alltså….. Skulle ha gråtit jäkligt hårt om inte risken fanns att mina tårar skulle frysa till is och jag inte skulle kunna blinka mer. Så plågsamt. Det gjorde så ont, speciellt i låren! Ser inte fram emot att gå till bussen imorn.. Gå ut överhuvudtaget…….

Trots allt det där så har jag känt mig ganska pigg idag! På idrotten drog jag ner till gymmet och körde lite spinning + streching. Skönt, fast.. jobbigt. Har träningsvärk i armarna från att jag hjälpte pappa med att bära grejer igår.. ;_; Ganska illa…

På historian och svenskan såg vi mestadels på film, så det var ganska slappa lektioner. Hade lunch vid 12, och hade då även slutat för dagen. Så satte mig i biblan och pluggade lite till provet jag har på onsdag, i naturkunskap.
Sen drog jag ner till musikskolan och spelade monopol i 20 minuter med ett gäng sköna människor! :’) Ganska meningslöst, men kul! C:

Nu ska jag plugga vidare lite, och sen sova i min varma och efterlängtade säng ♥
GODNATT.

Den här räddade livet på mig idag. Ska ta med den till skolan imorn. 

2 thoughts on “Denna plågsamma kyla..

Kommentera

