Alltför lång rast = uttråkad elev

Vilken extremt dryg dag. Här ska ni få höra. Började skoldagen med en och en halv timmes naturkunskapsprov, och sen… 5 juävla timmars rast. Slutade 09.30, börjar nästan lektion 14.25. Så otroligt värt menar jag. Skulle jag gått på högstadiet hade detta varit rena drömmen. Av nån anledning roar detta inte mig. Får la ta och jobba med lite skolarbete. och redigera bilder! (tänkte jag skulle lägga upp dem innan lektionen, men det visar sig att det av nån anledning inte funkar att ladda upp bilder här.)

Förresten, en tillgrej som inte roar mig. Min dator hemma funkar inte, igen. Hade förberett vääärsta inlägget (nej, det hade jag inte) men kunde inte göra nåt eftersom.. datorn inte funkar…….

Delar med mig av en härlig låt! (eftersom det inte går att lägga in bilder………….)

Kommentera

