MIN fredag.

Det är fredag. DET ÄR HELG!!!!111! För er som inte visste det än.
Det är viktigt att upplysa folk om sådana saker. Speciellt för ungdomar som oss som inte ens hinner ta helg för att vi har så mycket skolarbete att göra.
Jag har bara en rapport om moderaterna, en idrottsrapport + träna +träningsschema, ett antal frågor i svenska, och några uppgifter i naturkunskap kvar att skriva klart, INNAN JUL. Plus en filmdiskussion. Nämen yey. Detta ska vi fira med en spade och ett stort hål i marken.

Fast annars, jodå, jag mår bra. Eller.. gör jag? Det är nog bara en vana att säga så.
Jag är förkyld, har ont i magen, huvudet känns tungt och värker, och jag stack mig i fingret med en glasbit. –>
Igår dock, men varje gång jag petar på det börjar det blöda igen. Ska inte peta på det. Nu överdriver jag. Men igår var det såhär. Droppade ner hela stället.
Såg nästan lite badass ut.

Okej, för att inte vara en alltför negativ människa idag så kan jag la dra några positiva saker med dagen också:

  • Fick bra resultat på mitt spanskaprov, samt fullpott på läxförhöret.
  • Hade ingen svenska idag.
  • Jag fick mat.
  • Har skrattat massor och varit på bra humör trots huvudvärken och allt det där.
  • Jag har inte blivit attackerad av en trupp strutsar.
  • Min kusin, från Holland, kommer hit ikväll!! 
  • Och min broor ocksååå!

 

2 thoughts on “MIN fredag.

Kommentera

