Idag är det lördag.

Jag hann somna innan min kusin kom fram hit inatt. Så hälsade henne välkommen imorse ist! Vi käkade frukost, och åkte sen in till stan för att visa runt lite, samt handlade. Jag förstår fortfarande inte riktigt varför jag hängde med. Vara lite social antar jag.

När vi kom hem la jag mig i soffan, och låg kvar där istortsett hela dagen. Kollade på filmen Ted! Började kolla på den igårkväll, men det var bara segt, så somnade som sagt istället.  Sen käkade vi POMMES. Och nu sitter jag här, och skriver ett totalt ointressant inlägg, och lyssnar på musik. Kul. Jomenvisst.

6 thoughts on “Idag är det lördag.

Kommentera

