Ice block-mode activated.

Är man äntligen hemma, måste man snart dra igen. Tyck synd om mig, allihopa. Trött och sliten som jag är, och så måste jag GÅ till pingisen och träna barn, och sen GÅ tillbaka. I kylan. Ice block-mode activated. *Pluhp*

Tisdagar är… jag vet inte. Alla skoldagar är dryga. Men hur som helst, så började jag med spanska, där vi hade betygsnack, sen naturkunskap, där vi hade betygsnack, och sen bild där vi håller på med mode och design. Vi ska rita en egen kollektion, och det ska ligga en tanke bakom det… hm….

Sen hade vi iaf lunch, och sen tre timmar foto… Så jag var duktig och sorterade mina bilder och satte in dem i mapper så lärarn kan komma åt och kolla på dem. Skrev också ut några bilder och hängde upp. DUKTIG FLICKA. Det är svårare än vad det låter….. För den skrivaren gör INTE som man vill……

Kommentera

