Food art?

För det första: min dator funkar inte (sitter på netbooken nu) så det är jobbigt att uppdatera bloggen.

För det andra: så kan jag ju tala om hur min dag har sett ut. Vaknade ganska sent… Käkade julbröd till frukost, städade lite på rummet, satt på brorsans rum och snackade/spelade mobilspel, gick ut med hunden, och sen skulle jag och pappa laga mat. Som varje år/högtid så gjorde vi en slags sallad, tror det heter nånting med rysk sallad, som består av massa grejs. Potatis, morot, nån slags nötkött eller nåt, ägg, äpple, mayonäs, senap och massa mer. Det låter skumt, men det blir faktiskt gott! Vi brukar bli lite kreativa när vi gör detta. För ett par år sedan gjorde vi det i form av ett slott, men hästar runt om. De andra åren har vi nog bara gjort det snygg på ett fat, men iår….:

Fyra sånna björnar gjorde jag! :’3 HIHI. Eller vi, men jag formade de, FÖR HAND. Ni kan nog föreställa er hur lång tid allting tog…. Och hur snabbt det försvann sen…

Mysigt!

Kommentera

