Ännu en byggare Bob.

Jag är en dålig jäkel på att blogga. ”Jag lovar att blogga normalt när jag min stationära dator funkar igen!” Jomenvisst. Den funkade normalt redan förra året. Låter jättelängesen, heh. Iallafall. Jag har ganska mycket att göra, så jag hinner/orkar inte riktigt sätta mig och blogga. Har inte så mycket att skriva om heller.
De senaste dagarna har jag varit mycket i vårt nya hus och börjat med renoveringen. Rivit ut massa lager golv, hamrat ner ett par tusen spikar, sopat undan allting, och haft kaffepauser som riktiga byggare-bob’ar har.

Fast eftersom jag inte dricker kaffe får jag la dricka rosa grejs a.k.a blandsaft.
Ur en kaffekopp. Det är inte alls lika gott?! Hur kommer det sig?! Det är godare ur ett glas. fanns bara kaffekoppar……….

Hmm. Nu ska jag inte lova nånting, men jag tänkte ge det ett försök att ta tag i bloggen igen. Kan la snart börja med att lägga upp ett par bilder jag tog i det dimmiga vädret häromdagen. HÅLL TUMMARNA.

Kommentera

