PAPPLÅDOR

Kände mig asstolt när jag gick i tid till bussen imorse! Gick i takt till min grymt bra musik i lurarna, och kom på att ja glömde busskortet och skåpnyckeln. Bra Marlou. Så fick springa tillbaka, dubbelt så fort, fortfarande i takt till musiken, och hämta dem. Hittade inte busskortet dock. Tror jag har packat ner det i en låda. Åter igen; bra Marlou. Jag är stolt över dig. Så fick springa till bussen, snabbare än ljusets hastighet, för att hinna i tid. Sen visade det sig att bussen var sen så jag fick stå där och vänta, vilket betyder att jag sprang i onödan. ONÖDIGT. Och sa till busschaufförn att vi skulle få årets nya busskort idag. ÄHÄH. Svårare än så var inte det.

FÖRRESTEN. Innan lovet skrev jag en uppsats om Moderaterna. Jag fick inte välja parti, utan drog en lapp. Jag, som inte alls är insatt i politik, trodde att mitt betyg skulle ryka, MEN VET NI VAD? JAG FICK A!!!!!!!!!!! <– många utropstecken = glad och överraskad tjej.

Slutade dagen med bildteori och form. Vi ska inreda ett miniatyr rum, i en låda. Först förresten en bildanalys på ett foto av ett rum. Det gick fint. Men SEN, på formen…. Marlou + tom låda = hyper fjant utan koncentration. SOFIA DET ÄR DITT FEL.

Gammal bild från Järven :’)

Kommentera

