ERMAHGERD.

Var helt inställd på att vi skulle sluta 11.30 idag. Men nejdå. Det är på torsdag som vi slutar tidigt. Slutade 15.20. Vilken besvikelse. Och vilken händelselös dag. Det mest spännande  med dagen var nog att buss-blinkersen blinkade i takt till min musik. Ja men där ser man.

Imorn dock, HAR JAG SOVMORGON. Det blir min första sovmorgon i hela 2:an. DET SKA FIRAS MED KAKOR! Har idrott, sen form typ hela dagen för det kommer nior på prova-på-dag, och sen avslutar jag skoldagen med spanska. Ganska chill.

Marlou drar till med en ”min face-look idag”. ermahgerd.

Och jag glömde publicera detta inlägg, så eftersom det nu inte är tisdag längre ligger det på fel dag. Hurra.

2 thoughts on “ERMAHGERD.

Kommentera

