Ultimate survivor.

Jaha, då var helgen förbi då. Blir ju lite besviken faktiskt. Jag minns inte vad jag gjorde igår..? Mitt korttidsminne måste jag ha tappat samtidigt som jag tappade min första mjölktand. Och innan det visste jag inte ens att det existerade något så kallad korttidsminne. I alla fall så minns jag att jag blev väckt till frukosten, båda igår och idag. Idag var jag dock piggare än igår, för solen sken! Skulle iväg en sväng och hjälpa lite med renoveringen i det nya huset. Ska bli skönt att komma ut lite! – tänkte jag. Inte alls. INTE. ALLS. Det var svinkallt. Jag fick känslan av att jag var fast högt högt uppe på ett berg, med is i form av vind smärtsamt mot mina kinder, och -124 grader. Och det var bara från bilen till huset. Kände mig som en utlimate survivor när jag kom in i huset levande.
Väl därinne rev jag bort en vägg. Eller, halva vägen. Typ tapeter, fast ett lager till. Eller nåt. Skulle ta ut spikar ur vägen också, med baksidan hammaren, ni vet. Det var en jäklig spik som var lite emot mig, så fick ta i asmycket. Den lossnade, jag slog mig i ansiktet med hammaren. På mitt ögonbryn. Jag har dock en ganska logisk förklaring till detta! Spiken var jävlig, och i ögonhöjd. Men senare slog jag mig på armen också. JAG HAR INGEN FÖRKLARING OM HUR DET GICK TILL? Jag fattar inte hur det hände. I alla fall gjorde det mer ont än slaget på ögonbrynet. Men jag mår bra. Ni kan ta bort handen framför munnen nu.

Bjuder på en sötingbild på Ninja, bara för att fylla ut inlägget med denna bild som inte har nånting alls med inlägget att göra.

2 thoughts on “Ultimate survivor.

Kommentera

