Jag vill se världen.

Igår var jag (vi) och arbetade i vårt nya hus i stort sett hela dagen. Idag har jag tydligen träningsvärk på köpet. I alla fall så åkte vi och firade en vän på kvällen, och natten. Vi snackade massor, käkade godsaker och Rebekka, dottern, visade massa bilder från när hon och hennes syster var i Israel för inte längesedan. Det var riktigt fin natur där borta. Det får mig att inse hur gärna jag vill resa runt och se världen. Fatta vad många fina ställen det finns i världen egentligen, som vi inte ens har en aning om. Jag vill se allt. Fotografera allt. Jag ska bli naturfotograf och resa runt jorden. Punkt.

Bild från när jag var i Spanien, Alicante, förra sommaren. 

Kommentera

