Frost, is och grejs.

Sjuk idag också. Ingen skola alltså. Tagit det lugnt hemma bara. Bestämde mig för att dra ut en sväng också, eftersom jag började glömma hur den friska luften upplevs. Tänkte gå ut och gå, men upptäckte att vägen var en isbana, och jag hade inga skridskor så bestämde mig för att fotografera lite istället. Upptäckte dock efteråt att jag hade fel inställning för skärpedjupet som jag önskade. Lägger ändå upp några så att jag inte var ute i nästan en timme i onödan.

 

4 thoughts on “Frost, is och grejs.

Kommentera

