Äventyrliga äventyr.

Okej. Jag ber om ursäkt. Det är flera som har påpekat att jag inte uppdaterar min blogg längre. Faktiskt så var jag fullt medveten om det själv också, innan de sa till mig! Hur som helst, så får jag la slänga in ett inlägg.

Jag har varit sjuk den senaste veckan. Just nu sitter jag här och lyssnar på Macklemore, käkar russin och choklad, och jag upplöste just en brustablett i ett glas med vatten. Nyfiken som jag är så slickade jag på brustabletten innan jag la den i glaset. Det var då kanske ganska onödigt. Tänkte i alla fall trycka igång en film nu, och efter det försöka göra lite skolarbete, eftersom jag har missat en del i skolan pga att jag är sjuk.

Den stora frågan är om Marlou blir frisk till imorgon så hon hinner med veckans sista skoldag. Ingen vet svaret på det. Det är ganska fascinerande nu när jag tänker på det. INGEN i hela världen vet svaret på min fråga.

Förresten, minns ni att jag skrev ett inlägg om att jag ville se världen? Jag och min vän Sofia var och red på mini-tigrar i Egypten. Titta vad vackert:Ingen photoshop här inte. Jag har inte ens Photoshop.

Kommentera

