Taggar inför morgondagen!

Nu, mina vänner, är det fredag minsann. Det betyder helg, och det betyder sovmorgon. Eller hur? FEL. Det betyder upp halv åtta på morgonen och åka till stan och dansa till 19:00 på kvällen. På söndag är nämligen vårshowen, och imorgon är det då genrep hela dagen. Dock var det så att biljetterna till showen var slutsålda, så det såldes/säljs biljetter till genrepet. ÅH. Känns lite pirrigt när jag tänker på att jag ska hålla mig från att göra bort mig, TVÅ gånger. Speciellt med tanken på att danslärarn inte är där imorgon, och bad MIG att ta ansvar för hiphopgruppen. ohmygoshohmygosh. Var snälla att skyffla undan mig från scenen ifall jag svimmar.

Japp, jag var huvudlös på den här bilden. En sjöko kom och anföll mig och åt upp det, i en enda tugga.

Kommentera

