danskonst så långt ögat når!

Härlig, men dryg dag idag. Massa dans och fint väder, men också mycket folk och nervositet. I alla fall, det gick bra! Det var full sal på genrepet. Trodde inte att vi skulle få så mycket publik, på genrepet. Imorn är showen. 2 stycken. Det ska bli spännande!

Jag gick upp kvart över sju, hade gott om tid på mig att göra mig iordning, kom till Ritz vid tio i nio, och nio drog vi igång. Alla övade på sina danser, turades om på scenen, och kvart i fem var genrepet! Gjorde inte bort mig, men kände mig inte riktigt supernöjd heller. Hoppas på att det blir ännu bättre imorn. Vi hade ganska mycket tid emellan danserna innan genrepet, så tänkte att jag skulle plugga då. Blev det av? Nej. Mötte på David på Ica, och efter gick vi runt en sväng i stan/parken. Härligt väder idag JU.

Tog inga bilder idag, men imorn kanske jag kan fixa det!
Har käkat pommes, tagit ett varmt och skönt bad och läst Hungerspelen, och nu ska jag göra mig i ordning till sängs! :’)

2 thoughts on “danskonst så långt ögat når!

Kommentera

