Sammanfattad torsdag

Idag gjorde jag NP i engelska, där vi skulle skriva en uppsats. Det känns som att det gick ganska bra, men man vet ju aldrig. Vågar inte riktigt hoppas på något, men hålla tummarna kan man ju alltid göra. Hade lång rast efter provet, så satt i biblioteket och snackade lite, sen gick vi och åt. Först en sväng till matsalen, och mamma kan vara stolt för jag åt lax. Fybövelen vad mina smaklökar ogillade det. Sen drog vi vidare till pizzerian för att fisk inte är något som föredras av oss. Efter det hade vi bara Form kvar, där jag gjorde klart mitt tryck, hjälpte en kille och en tjej ur en annan klass och förklarade lite om hur jag tecknar, och kastade frigolitplattor på Leo. *tummen upp*

Tänkte ta kort på mitt tryck, då Davids tumme plötsligt dök upp framför kameran. Nu funderar vi på vad i hela friden det är som gjorde att hans tumme ser så otroligt lång ut.

Kommentera

