Onsdagmorgon

Jag vaknade innan tolv idag. Vad hände där? Gick upp vid halv elva och gjorde iordning en riktigt god frukost! Gick ut och satte mig eftersom det var så fint väder igen. TITTA PÅ MIN FRUKOST! För jag vet att ni är intresserade av att se vad folk äter.


Nu undrar ni säkert vad fasiken som har hänt med mitt ägg, och här ska ni få höra (läsa). Stekte bacon, kryddade med chilipeppar, kläckte ägget ovanpå, täckte det med ost, kryddade med paprikakrydda! MIN SPECIALARE! Och jo, jag hade en gaffel också, men den ramlade i backen så den ligger någonstans där bakom. Mitt finger SKA förresten vara där på kanten. Det var inte alls så att jag inte ens märkte att det var i vägen.

I alla fall, tillbaks till important stuff. Jag ritade klart en teckning idag, så den dyker upp senare idag! Håll utkik!

Kommentera

