Human, plz.

LslgInovsöogownpqivgweoghiuxhlxyiuhöeoh.
Jag trodde att det skulle hjälpa mig att bli av med min frustration och omotiverade läxläsande, men jag måste tyvärr meddela dåliga nyheter. Det gjorde inte det. Mitt mer tragiska budskap är att jag har en redovisning imorn som jag måste göra bra eftersom jag fick hjärnsläpp på min förra, MEN, jag kan inte öppna min Powerpoint, vilket skulle kunna leda till en problematisk situation. ”En” annan sak är att jag har NP i engelska på tisdag, orientering på onsdag, svenskaprov på fredag, och massa skriftliga inlämningar så fort som möjligt, helst för två veckor sedan. Ovanpå det så har allt från min kalender raderats, så jag må ha glömt något i min klagar-lista här ovan. Ha en fin dag.

Kommentera

