Tar fram min spade.

Så sorgligt. Det är måndag idag. En ny skolvecka, med en massa jobbiga dagar. Idag redovisade jag ett naturarbete, imorn har jag NP i engelska – den jobbigaste delen också, alltså hör och skriv *hämtar mitt täcke och går ut i skogen och lägger mig*, på onsdag har vi orienteringsdag *gräver ett hål i marken och hoppar ner*, och sen on top of that, har vi ett grammatikprov i svenskan på fredag *låter björnar och ekorrar gräva igen hålet och lever under marken resten av mitt liv och äter maskar*. Så taggad är jag en vecka som denna. Tur att Lillkissen kan muntra upp mig lite och lägga sig i mitt ansikte och sova. Dock utan respekt för att min ömtåliga hud inte är lika okänslig som hennes.

Kommentera

