Orienteringsdag

Idag hade vi orientering i skolan. Det positiva med det är att vi inte hade några lektioner alls, plus att jag hade sovmorgon. Min klass, bland annat, tog bussen till stället 10.00. Vi hade först friluftsliv där vi tvingades sätta upp ett tält, bygga upp trangiakök och koka te (TE!!!), och typ göra upp en eld. Hurra så roligt. Sen efter det hade vi en timme på oss att orientera bland träden och björnar och leta upp så många stationer som möjligt. Jag är inte säker på hur det gick, men jag tror vi samlade ihop nog mycket för att få godkänt i alla fall, så det duger gott och väl. Vi tappade bort oss en gång dock, tyvärr, men så kan det gå. Anna och Linda höll mig sällskap, tack och lov!

TITTA PÅ VÅRAT TE.

Kommentera

