Macklemore & Ryan Lewis

Som kanske ni vet, så älskar jag Macklemore och Ryan Lewis! Musiken lyckas få mig att känna varenda känsla som finns inombords. Vissa låtar bringar så mycket glädje att jag bara vill resa mig upp och dansa, medan andra kan få mig att sitta med tårar i ögonen och bara beundra musiken. Den är så oerhört underbar så jag knappt kan beskriva det med ord! Om ni frågar mig, så är detta riktigt bra hip hop. Budskapen i hans texter är så djupa, och talar verkligen till hjärtat på en. Så lyssna på musiken och bli inspirerad.

Kan lista upp alla hans låtar här, men känner att jag behöver begränsa det lite. Valde bara ut några som även har bra musikvideos. Alla är ju så fantastiskt bra. 

Kommentera

