FIN tekopp.

Två dagar i rad, har jag haft den där känslan att jag för stunden verkligen verkligen vill eller vill ha nåt, MEN JAG KOMMER INTE PÅ VAD DET ÄR. Frustration väcks inombords. Försökte med godis, men det funkade inte. Får helt enkelt sluta tänka på det och glömma det så att jag slipper bli galen. *slutar tänka på det och glömmer det*
Så.

Vad har jag gjort idag? Jaaa, intressant för er. Jag har knappt gjort nånting över huvud taget. Riktigt tråkiga dagar nu de senaste. Jag minns inte ens vad jag gjorde, så kul hade jag. Förhoppningsvis förändras det på torsdag. Då ska nämligen klassen iväg på en slags klassresa till Stockholm. Det tror jag säkert kan bli kul, fast jag ser inte på det som en nöjesresa precis då vi inte har mycket val till att gå in på Operan och museum eller inte. Det är ‘gå in’ som gäller.  Men det ska nog bli lite kul ändå. Är ganska taggad, tro det eller ej.

Nu tänker jag dricka upp mitt te, borsta tänderna, skriva klart en uppsats, gå och lägga mig och samla ihop nya krafter till ett muntligt NP i engelska imorgon KLOCKAN 8 PÅ MORGONEN. Det betyder att jag måste vara vaken då. Kan inte ens småsova lite.

Kommentera

